Melodie 4/1975 zurück/back

co, kdy, kde, jak se hrąje

"Jsou to písně protestu proti všemu nelidskému," říká o obsahu své nové dlouhohrající desky pro společnost Amiga v NDR žijící americký zpěvák DEAN REED. Jen vážné onemocnění mu letos zabránilo vystoupit na sokolovském festivalu politické písné, avšak rozhodně k nám v tomto roce zavítá. Album obsahuje vlastní Reedovy politické písně (Jsme revolucionáři, Věci, které jsem viděl), tradiční repertoár (Guantanamera, We Shall Overcome, Glory Hallellujah) i kvalitní soudobé hity z pera takových autorů, jako jsou Aznavour, Pace, Anka, Ryan a Goldsboro.

was, wann, wo, wie war los

"Es sind Protestlieder gegen alles Unmenschliche," sagt der in der DDR lebende amerikanische Sänger Dean Reed über den Inhalt der neuen Langspielplatte für die Firma AMIGA. Nur eine schwere Krankheit hinderte ihn in diesem Jahr, beim Festival des politischen Liedes in Sokolov aufzutreten, aber auf jeden Fall kommt er in diesem Jahr zu uns. Das Album enthält von Reed selbst geschriebene Songs (We Are The Revolutionaries, Things I Have Seen), traditionelles Repertoire (Guantanamera, We Shall Overcome, Glory Hallelujah) und qualitative zeitgenössische Hits, geschrieben von Autoren wie Aznavour, Pace, Anka, Ryan und Goldsboro.

Es wäre schön, wenn jemand diese Rohübersetzung verbessern könnte. Webmaster@DeanReed.de

Letzte Änderung: 2013-01-21